MENÚ

L’Institut Castellarnau ha participat a les 24 hores de motociclisme al circuit de Barcelona – Catalunya aconseguint una històrica 3era posició a la classificació general, i una 2na posició a la categoria O-SBK. Ha estat la 14ena participació de l’Institut en aquesta prova de resistència i enguany ha aconseguit el millor resultat de la història.

En el projecte hi han participat un total de 50 alumnes i 12 professors de les famílies professionals d’Automoció i de Sanitat. Voldríem destacar el magnífic treball realitzat per l’alumnat, els pilots i els docents per tal d’aconseguir aquest èxit. El talent, la implicació i la perfecta assignació de tasques a cada membre de l’equip (professors, alumnes, patrocinadors, col·laboradors i institucions públiques) ha estat la clau del èxit.

L’Institut Castellarnau lamenta profundament la pèrdua del pilot Enric Saurí i vol transmetre el més sentit condol a la seva família, amics i a l’equip Gaspar.

Així mateix, volem agrair a tots els patrocinadors, col·laboradors i institucions públiques que recolzen i han fet possible aquest projecte formatiu i han ajudat al magnífic resultat aconseguit.

Més fotos: enllaç.