MENÚ

El passat dimarts 22 de novembre, els alumnes de primer i segon del CFGM Emergències Sanitàries van participar com a figurants en un simulacre d’accident de tren a Terrassa. Nou dels alumnes havien de simular lesions lleus, greus, i fins i tot, molt greus. Els professors també ens vam repartir els papers com a figurants il·lesos i com a observadors del procés.

El simulacre estava organitzat per la Direcció General de Protecció Civil, els FCG i l’Ajuntament de Terrassa i comptava amb la participació dels diferents Cossos de Seguretat: SEM, Creu Roja, Bombers, Mossos d’Esquadra i Policia Local.

L’incident consistia en un incendi en un dels vagons d’un tren de la línia Barcelona – Vallès de FGC. Aquest incendi es produïa dins del túnel, entre les estacions de Vallparadís-Universitat i Terrassa-Estació del Nord, quedant el tren aturat abans d’arribar a l’estació del Nord, a prop de la galeria 6 i de la sortida d’emergències de Torrent Munné.

Ens van convocar a les 23:00h per les sessions de maquillatge, però l’incident s’iniciava sobre la 1:30h i no va finalitzar fins les 4:00h de la matinada.

Recull de premsa: Diari El Mon: enllaç.